Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Leverings- en ophaalopties

Levert Coolblue ook op zondag?

Ja, de meeste producten leveren we ook gewoon op zondag. Onze grote producten, zoals wasmachines en koelkasten, leveren we niet op zondag. In de check-out kies je de leverdag die jou het beste uitkomt.

Levert bpost mijn pakje aan huis?

Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakje gewoon bij je thuis geleverd.

Hoe werkt gratis levering?

Als je vandaag vóór 23.59 uur bestelt, wordt je pakje morgen gratis geleverd. We leveren tussen 8.00 en 22.00 uur. De ochtend van je leverdag krijg je een e-mail met een tijdsindicatie van jouw levering.

Kan ik voor de levering van mijn product een tijdvak kiezen?

Dat kan voor grote producten die onze eigen bezorgers leveren, zoals wasmachines, droogkasten, koelkasten, diepvriezers, grote televisies, trampolines en grote fitnesstoestellen. Je kiest dan tegen betaling tijdens je bestelling een tijdvak van 4 uur. Je hebt de volgende opties:

  • Voormiddag: bezorging tussen 07.30 uur en 12.00 uur
  • Namiddag: bezorging tussen 12.00 uur en 17.00 uur
  • Avond: bezorging tussen 17.00 uur en 22.00 uur (niet op zaterdag)

Aan deze tijdvakken zijn kosten verbonden die variëren van € 9,- tot € 39,-, afhankelijk van de gekozen dag en het gekozen tijdvak. Je kiest een tijdvak tijdens het plaatsen van je bestelling, in de stap na je winkelmandje. Zodra je levering is ingepland, kan je het tijdvak niet meer wijzigen.

Voor alle andere producten die een van onze bezorgpartners bezorgt, kan je geen specifiek tijdvak kiezen.

Zijn de afhaalpunten en postkantoren beschikbaar?

De meeste afhaalpunten en postkantoren zijn gewoon open. Wanneer je via onze website bestelt, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten.

Hoe recycleer ik mijn oude product?

Het is niet nodig om oude apparaten te laten verstoffen. Zo kan je ze milieuvriendelijk recycleren of teruggeven aan Coolblue:

  • Heb je een product gekocht dat we leveren met CoolblueFietst? Dan kan je je oude product of andere kapotte elektronica (zoals lege batterijen) meteen weer meegeven. Let op:
    • Je oude apparaat mag maximaal 10 kg wegen en er moet genoeg plaats zijn in onze fietsbak.
    • Lege batterijen of vieze producten (zoals je oude elektrische tandenborstel) stop je liefst in een zakje, zodat ze niet door de bak rollen.
  • Ook met CoolblueBezorgt kan je je oude producten gratis meegeven. In onze camion passen grote apparaten, zoals je oude wasmachine.
  • Je kan je oude elektronica ook zelf afgeven in één van onze winkels.
  • Stuur je product goed ingepakt op via een bpost-punt of pakjesautomaat naar het volgende adres: Coolblue Recycling Antwoordnummer 60350 5000 VB Tilburg
  • Natuurlijk kan je je oude elektronica ook binnenbrengen bij het containerpark in je buurt.

Leveren jullie nog bestellingen aan huis?

Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakje gewoon bij je thuis geleverd.

Is het nog steeds 'vandaag besteld, morgen in huis’?

We doen alles om 'vandaag besteld, morgen in huis' waar te maken. Je ontvangt een Track & Trace zodra we je pakje verstuurd hebben. Daarin vind je de actuele status en levertijd.

Onze bezorgbusjes voor grote producten zitten door de drukte snel vol. Zodra je je bestelling plaatst, zie je de beschikbare levermomenten. Kies daar het moment dat jou het beste uitkomt.

Ik heb mijn pakje écht op tijd nodig, wat kan ik doen?

Als je product op voorraad is in de winkel, is dit de snelste manier om ‘m in huis te hebben. Je haalt 'm dan vandaag nog op. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop "Ophalen in de winkel".

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

Als een product op voorraad is in de winkel, haal je 'm vandaag nog op. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop "Ophalen in de winkel".

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, Coolblue is actief in België, Nederland en Duitsland. De website waarop je bestelt, bepaalt waar wij leveren:

  • Wil je je pakje laten leveren in België, dan zit je nu al goed, op Coolblue.be.
  • Wil je je pakje laten leveren in Nederland, ga dan naar Coolblue.nl en plaats daar je bestelling.
  • Wil je je pakje laten leveren in Duitsland, ga dan naar Coolblue.de en plaats daar je bestelling.

Het is helaas niet mogelijk om een product te bestellen op onze Nederlandse website Coolblue.nl en het vervolgens te laten leveren in België.

Woon je in een ander land, zoals Frankrijk en wil je toch graag bij ons bestellen? Dan raden we je aan je pakje zelf op te halen in één van onze Belgische winkels of bij een bpost-afhaalpunt.

Kan ik mijn pakje laten leveren in een Pakjesautomaat van bpost?

Zeker. Zo werkt het:

  • Geef in je winkelmandje aan dat je je pakje wil ophalen bij een bpost-punt.
  • Kies daarna de Pakjesautomaat bij jou in de buurt en plaats je bestelling.
  • De eerstvolgende werkdag ligt je pakje voor je klaar. Je krijgt van bpost een e-mail met de code waarmee je het kan ophalen. Je pakje blijft er 5 dagen liggen.

Pre-orders kan je helaas niet ophalen bij bpost. Dit geldt ook voor grote producten zoals groot elektro en de grootste televisies. Natuurlijk geven we dit in je winkelmandje altijd aan.

Kan ik mijn pakje ook ophalen bij een bpost-punt of Pakjesautomaat?

Jazeker. Geef in je winkelmandje aan dat je je pakje wilt ophalen bij een bpost-punt. Kies vervolgens het afhaalpunt of de Pakjesautomaat bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het de eerstvolgende werkdag vanaf 13.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum bij een afhaalpunt en 5 dagen bij een Pakjesautomaat.

Pre-orders kan je helaas niet ophalen bij bpost. Dit geldt ook voor grote producten zoals witgoed en de grootste televisies. Natuurlijk geven we dit in je winkelmandje altijd aan.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor ophalen in de winkel.

  • Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen ophalen.
  • Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te halen.
  • Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 08.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.